Dětské aktivity: OBTAHOVÁNÍ PODLE PŘEDLOHY

A kreslení ještě jednou. Na webu 2 Teaching Mommies jde stáhnout spousta zajímavých věcí – rozhodně mohu doporučit (ale pozor, zahltíte si tiskárnu).

Tentokrát jsem vybrala soubory pro obtahování podle předlohy, protože jsem chtěla vyzkoušet, jestli už to Matyáš zvládne. S ohledem na jaho preference jsem vybrala dinosaury a mašinky.

Velice mě překvapil. Posuďte sami:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAKONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Zdá se, že děti toho dokážou mnohem víc, než si mi dospělí vůbec dokážeme připustit. Možná jsme největší brzdou jejich rozvoje my a naše představy o tom, co by kdy měly a neměly zvládnout.

Takže hurá, jdeme stahovat další ;).

Příspěvek byl publikován v rubrice Dětské čmáranice, Jak je zabavit, Ke stažení, Matyášek. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Dětské aktivity: OBTAHOVÁNÍ PODLE PŘEDLOHY

  1. Silvie napsal:

    Dostala jsem jeden tip od kamarádky – Stabilo tužka pro děti. Jsou tam „ďolíky“ na správný úchop tužky a tužka je to s dokupováním tuh, jako u pentelky, ale tuhu to má tlustou spíš jako u krajonu. Dnes jsme zkoušeli a šlo mu držet to jako tužku a ne jak kopí 😉 Je sice od 5+…ale nám to neva.

    • Alinka napsal:

      Si, děkuju za tip. Já už na ně koukala před časem. Ale zatím jsem je nepořídila. Má teď trojranný silnější pastelky a když se mu chce, tak je drží správně. Jenže právě nemá moc vytrénovaný svaly a proto to nevydrží dlouho a hned to zase drží jak prase kost. A kolíčky (abysme potrénovali úchop) ho neberou ze stejného důvodu. Zkusí, nejde to, tak to dělat nebude, konec :D. Ale jsem ráda, že mi v posledních měsících vůbec kreslit začal. Ještě nedávno ho tužka nebrala vůbec.

      • Silvie napsal:

        Tomík taky nějak zvlášť nekreslí. Teď ho trochu chytly grafomotorické předlohy a nejlépe fixem. Kluci… ;-)¨Dneska jsme zase trénovali – nová tužka udělala svoje – větší motivace ;-).Podívej se.

        • Alinka napsal:

          Týýý jo, Tomík je šikulka ;). Já mu zatím fixu nedala. Ale včera jsme koupili tabuli, kde jedna strana je taková ta bílá právě na fixky, tak to asi budeme muset změnit. Křídy se mu líbí moc (tedy nejvíc to, že mu to jde smazat:D ), tak uvisíme, jestli fixy budou mít stejný úspěch.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

