Kniha: Terri Irwinová / Steve a já

Tato kniha má podtitul: Můj život s Lovcem krokodýlů a vypráví strhující příběh Australana Steva Irwina (a jeho ženy Terri).

steve a ja

Vzala jsem si ji v knihkupectví, protože mám ráda zajímavé životní osudy a právě ten podtitul mě zaujal. Ale až při jejím čtení a prohlížení fotek, kterých je v knize celá řada, jsem si uvědomila, že tohohle Lovce krokodýlů znám. Vybavilo se mi hned několik jeho nádherných dokumentů o divokých zvířatech.

Vyprávění jeho ženy o životě s ním, o jejich seznámení, rodině, ale především o (často až neuvěřitelných) dobrodružstvích při natáčení dokumentů, záchraně divokých zvířat, zakládání a provozu ZOO, je poutavé a prodchnuté láskou. Prostou láskou k přírodě, ke zvířatům a k člověku.

Několikrát jsem při čtení měla v očích slzy (uznávám, že to je nicneříkající informace, protože u podobně dojemných příběhů pláču často), mnohokrát jsem si říkala, že je dobře, že takoví lidé jako Steve Irwin na světě jsou.

Přečtete ji jedním dechem, je zajímavá, dobrodružná … a hlavně je lidská.

Hodnocení: 9/10

Příspěvek byl publikován v rubrice Zápisky laskavého čtenáře. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Kniha: Terri Irwinová / Steve a já

  1. M.A.R.K.I napsal:

    Alinko,
    děkuju za tip, už dlouho jsem nečetla knížku, kterou bych přečetla jedním dechem a musela u ní zatlačit slzičku …. Marki

  2. Hanka M. napsal:

    Mně teda dojala, rozplakala, rozlítila a spoustu dalších emocí vyvolala kniha Khaleda Hosseiniho – Lovec draků.

    • Alinka napsal:

      Dobrý večer Hanko, rozhodně s Vámi souhlasím. Při čtení Hosseiniho jsem se cítila podobně jako Vy. Četla jste Tisíce planoucích sluncí? Ta se mi líbila snad ještě víc, protože mi jako ženě byla bližší. Hosseini je úžasný vypravěč a jeho knihy rozhodně mohu jen doporučit.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

