Co mne zaujalo: Proč se množíme zrovna sexem?

Když jsem před třemi lety navštěvovala na Filozofické fakultě Karlovy univerzity kurz Psychologie pro každý den, bývala na přednášce většinou tak jedna až dvě třetiny přihlášených posluchačů. Jedna hodina však byla vyjímkou – přednáška pana doktora Weisse, která pojednávala o lidské sexualitě. Bylo plno. Dokonce si myslím, že přišlo víc lidí, než bylo na přdnášku zapsáno. Dlužno dodat, že to opravdu stálo za účast. Petr Weiss je nejen uznávaným odborníkem, ale také umí přednášet s lehkostí, šarmem a vtipem.

Proč o tom píšu? Na Psychologie.cz jsem narazila na článek, který mi tu přednášku připomněl. Doporučuji k přečtení. Sami si vyberte jestli z toho bude i poučení nebo jen pobavení. Mě osobně nejvíc zaujala „teorie sobeckého genu“.

Příjemné čtení ;).

Marta Fenclová / Proč se množíme zrovna sexem?

Příspěvek byl publikován v rubrice Co mne zaujalo ..., Poznámky na okraji. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

