Co mne zaujalo: Splněné sny, Tomáš Klus a VeSmír

Synchronismy jsou zajímavý fenomén. Pozorujete to také? Například poprvé se dozvím o nějakém člověku, věci nebo události. A pak znovu z úplně jiného zdroje ve velice krátkém časovém intervalu. Předtím jsem o tom neměla ani tušení a najednou o tom slyším dvakrát za sebou. Takové poloviční dejá vu. Něco podobného se mi stalo minulý týden …

Zaprvé jsem si přečetla svou první e-knihu Objevte a naplňte své vlastní sny. Stáhla jsem si ji spíše náhodou, především proto, že ji iBooks nabízely zadarmo a já hromadně stahovala čtivo na lavičku k pískovišti. Autor Vladimír Ekart v ní popisuje způsob, jakým můžeme dosáhnout svých snů.

zdroj: itunes.apple.com

zdroj: itunes.apple.com

Přelouskala jsem ji za chvilku, dřív než se Barča vzbudila z odpolední siesty a Matyáše přestalo bavit jezdit s ostatními dětmi na klouzačce. A byť je na mě místy trochu moc esoterická a jaksi duchovní, nelze jí upřít fakt, že obsahuje pár zajímavých myšlenek. Kromě toho mě nabila jakousi pozitivní energií, jistotou … že všechno je možné, že svět je přeci jen krásné místo k životu, že stačí mít pod kontrolou své vlastní sny a všechno ostatní se tak nějak děje samo od sebe, že Vesmír nám naslouchá …

Pokud se chcete dozvědět víc a případně si knihu i stáhnout, navštivte oficiální stránky objevtesvujsen.cz.

Zadruhé jsem zhlédla rozhovor s Tomášem Klusem, který poskytl TV Pohoda.

Tomáš Klus – VIP zóna (TV Pohoda)

Bez mučení přiznávám, že mám pro toho kluka už nějakou dobu velkou slabost. Pro manžela je můj stav platonického poblouznění nevyčerpatelným zdrojem vtípků a poznámek.

Nicméně nepřipadá vám po zkouknutí toho videa, že se Tomáš po narození dcerky ještě trochu víc „zbláznil“? Že má „to své srdíčko ještě víc na té své dlaničce“? Jeden by mohl mít náběh na cukrovku z toho, jak působí sladce, jak „miluje Tamarku, Josefínku a všechny lidi na světě“. To byl první dojem … a samotnou mě to zarazilo.

Jenže proč vlastně ne? To už jsme tak zpitomělí širokými chlapskými rameny a ještě širšími chlapskými hubami, že nám něco podobného přijde na hlavu? Jasně, možná celé to jeho sáhodlouhé filozofování působí poněkud naivně a přehnaně romanticky. No a? Všechny pořád toužíme po romantice a když jí máme dostatek, protiví se nám? Zajímavé je, že Tomáš Klus, ať říká co říká, působí na mě upřímně. Možná je blázen (jak koneckonců sám tvrdí), možná lítá vysoko v oblacích a může si to dovolit, ale zdá se, že to fakt myslí vážně. A co víc, když si odmyslíte ten růžový opar, mají jeho slova hlavu i patu. A pak je tu zase ta jistota … že láska hory přenáší, že stačí mít rád svět a svět bude mít rád nás, že VeSmír nám naslouchá …

… tak si říkám. že na tom asi opravdu něco bude, co myslíte? 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Co mne zaujalo ..., Kulturní vpisky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Co mne zaujalo: Splněné sny, Tomáš Klus a VeSmír

  1. vimneok napsal:

    díky za tip i pozitivní post 🙂

  2. Vanilka napsal:

    Vzestup Tomáše Klusa jsem nějak nepostřehla – na to jsem asi moc geograficky mimo. Ale zaujal mě už v Show Jana Krause. Potíž je, že on o té své pozitivní filozofii mluví tak trochu ironicky (aspoň na mě to tak působí), jako by sám sebe nebral vůbec vážně. A já mám pak tendenci ho taky nebrat vážně. Ale když jsem se teď zaposlouchala, musím uznat, že to, co říká, je moc krásné, a vlastně s ním ve všem souhlasím. Ve štěstí nám opravdu nic nebrání, kromě nás samotných.

    • Alinka napsal:

      To je asi pravda. Ono stačí vidět jakýkoli jeho živý koncert a člověk pochopí, že on je bavič a asi má něco jako nutkavou potřebu dělat si z věcí srandu. Tak se to možná projevuje i ve chvíli, kdy chce mluvit vážně. Nevím. Ale třeba v tomhle rozhovoru mluví celkem neironicky.

  3. Pingback: 7.-10.2.2014 | Alinčin blok

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

