Matyáškova hlásná trouba – 1. díl

Matyáškův narozeninový souhrn si dovolím doplnit ještě o několik jeho hlášek z poslední doby.

Prohlížíme si knížku o dinosaurech, kde je vyobrazené hnízdo s vajíčky.
Matyáš: „Co to je?“
Já: „Hnízdo, kam tenhle dinosaurus nakladl svoje vajíčka.“
Matyáš (zamyšleně): „Aha, nakladač.“

Matyáš: „Maminko, mlíčko nalejt!“
Já: „Matýsku, jak se říká?“
Matyáš: „Hodně nalejt!“

Matyáš zkoumající dřevěnou lokomotivu z IKEA: „Maminko, mašinka má čtyři kolečka?“
Já: „Ano.“
Matyáš: „Hmmm, to bude asi Audi.“

Já: „Matyáši, jakou chceš kaši?“
Dávám mu na výběr ze dvou dětských krupiček. Ani se na ně nepodívá a odtuší: „Bramborovou s klobásou.“

Matyáš šťourající se v jídle: „Co je to?“
Manžel: „Tučný maso.“
Matyáš otráveně: „Hmmm, z tučňáka.“

Jsme na hřišti. Zatímco Matýsek kdesi leze v prolejzačce, vyndávám z kočárku právě se probudivší Barunku. Matyáš najednou začne zoufale volat: „Maminko, pomóóóc!“
Když k němu doběhnu, sedí v klidu na jedné šprušli a houpe nohama.
Já: „Co se děje, Matyášku?“
Matyáš: „Maminko, musíš mi pomoct … s tím životem.“

Mayáš mající rýmu: „Maminko, honem smrkat nebo se mi pokadí nos!“

Příspěvek byl publikován v rubrice Co přinesl den, Dětské čmáranice, Matyášek. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Matyáškova hlásná trouba – 1. díl

  1. vimneok napsal:

    to bude filozof… s tou pomoci se zivotem me teda dosta…

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

