Dětské aktivity: GENERÁTORY (TÉMĚŘ) NA COKOLI

Matyášek je nemocný, což znamená absolutní ponorku a kolaps naší rodinné pohody. Barunka je protivná, protože jsme zavření doma a systematicky se snaží demolovat byt. Matyáš je protivný, protože je mu zle a pravděpodobně v duchu hesla: „Pozvracej co můžeš.“ jí vydatně pomáhá. Mě hrabe, protože za poslední dva dny jsem už čtyřikrát viděla The Cars, vypotřebovala 3/4 flašky Sava a snědla víc čokolády než za uplynulého půl roku.

Takže jsem dnes večer neměla ani trochu náladu tvořit jakékoli hodnoty a prokrastinuju u počítače. Kdesi v blogosféře mi padl do oka termín „Worksheets generator“. I zeptala jsem se pana Googla, co si o tom myslí a ráda se s Vámi podělím o zajímavé úlovky.

Většinou uvádím napřed odkaz na domovskou stránku webu, a pak několik konkrétních odkazů, které mě na ní zaujaly. Ale většinou tam toho najdete mnohem víc. Měli byste si vystačit s mírně pokročilou znalostí angličtiny. Pokud jste na tom hůře, myslím, že metodou pokus omyl se k cili též dopracujete, jen to asi bude chtít trochu trpělivosti.

Superkids

Generátor pracovních listů pro matematiku spíše pro starší děti (včetně listu s řešeními)

http://www.superkids.com/aweb/tools/math/

Generátor osmismerek (pozor neumí diakritiku, ale pokud si dáte pozor na česká slova bez ní, určitě si s ním výborně vyhrajete)

http://www.superkids.com/aweb/tools/words/search/

Tools for Educators

Generátor šestistěnných obrázkových kostek s velkým množstvím motivů a možností přidat text

http://www.toolsforeducators.com/dice/

Generátor hracích plánů (umí i diakritiku)

http://www.toolsforeducators.com/boardgames/

Worksheet Works

Generátor mapek

http://www.worksheetworks.com/geography.html

Generátor kalendářů a plánovačů

http://www.worksheetworks.com/miscellanea/calendars.html

Generátor grafomotorických předloh pro nejmenší

http://www.worksheetworks.com/english/writing/foundations.html

Generátor předloh pro stříhání s možností vybrat úroveň dovednosti

http://www.worksheetworks.com/miscellanea/hand-eye/scissors.html

Generátor 3D těles

http://www.worksheetworks.com/math/geometry/polyhedra.html

Math Aids

Generátor matematických pracovních listů pro předškoláky

http://www.math-aids.com/Kindergarten/

Generátor listů s grafickými osami

http://www.math-aids.com/Graphing/

Generátor logických řad

http://www.math-aids.com/Patterns/

Generátor ciferníků pro učení hodin

http://www.math-aids.com/Time/

The Teachers Corner

Písankový generátor sice neumí diakritiku, ale může se hodit například na předkreslení jednotlivých písmen nebo slov bez diakritiky. Doporučuji písmo learning curve.

http://www.lotsofkids.com/LOK-Homeschool/utilities/write/

A ještě pár samostatných odkazů:

Sčítání s obrázky pro menší děti

http://www.mathmix.com/worksheets/addition/simpleaddition/

Generátor grafomototrických křivek

http://www.senteacher.org/Worksheet/17/Handwriting.html

Krásný večer a dobrou noc 😉 .

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice Dětské čmáranice, Jak je zabavit, Ke stažení. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Dětské aktivity: GENERÁTORY (TÉMĚŘ) NA COKOLI

  1. avespasseri napsal:

    No to je super, dík. Ani by mě nenapadlo něco takového hledat.
    Co se toho psaného písma, pobavilo mě, když jsem poprvé zjistila, že my se učíme úplně jiný druh než v zahraničí. Kdysi dávno mě třeba jeden alžírský kamarád přesvědčoval, že nějaké písmenko píšu špatně 🙂 No, stejně jako mě loni prvňáčci, co jsem je učila angličtinu, přesvědčovali, že píšu špatně číslici 6 :-))))) Já jsem tu svoji už poučila, že písmena i číslice se daj psát různě… když se jednou naučí tu „prvňáčinu“. Důležité je, aby to bylo poznat. Zpočátku. Na vysoké škole (medicíně) naopak dostávají jedničky ti, co to napíšou co nejvíc nečitelně :-)))

    • Alinka napsal:

      Žejo? Mě by právě taky nikdy nenapadlo, že něco takového existuje, kdybych na to nenarazila úplnou náhodou.
      Pokud jde o to písmo, slyšela jsem, že i u nás se momentálně začíná s nějakým projektem, kdy se děti budou učit psát už jen tiskací, protože stejně všichni píšeme na počítači a rukou už dneska nikdo nepíše. Možná jsem zpátečník, ale přijde mi to jako blbost. Když jsem byla v Americe (před 13 lety), hodně mě překvapilo, jak tam děcka (a mládež tehdy stejně stará jako já) měla špatný psaný projev – mylím tím jako, že neuměli psát, a to ani to tiskací. Oproti mě psali strašně pomalu a škrábali jako kocouři, že to nešlo přečíst. To moje nedokázali samozřejmě přečíst už vůbec.

      • avespasseri napsal:

        Tak to mě překvapuje, že tak špatně píší. I když pokud jsou tam zvyklí dělat všechno na technologiích, asi více, než my…
        Také si myslím, že je to blbost… nedokážu si představit, že bych tím psala, přijde mi to strašně pomalé. Když písmena spojuju (někdy do takové té čáry, které rozumím jen já :-)), píšu rychleji. A já píšu hodně rukou a potřebuju, aby to bylo rychlé. Zajímalo by mě, jestli pak testovali jejich schopnost číst psané písmo… nebo že by počítali s tím, že si už budeme všechno jen smskovat?? I vzkazy doma? 🙂

        • Alinka napsal:

          Tady jsem našla nějaký odkay,i když starý – z doby,kdy s tím projektem začali
          http://zpravy.idnes.cz/zacal-boj-o-nove-psaci-pismo-na-zakladnich-skolach-f7e-/domaci.aspx?c=A100422_074451_studium_nos
          Netuším,jaký je aktuální vývoj,ale když si dáš vyhledat Comenia Script,určitě něco vypadne.

          • avespasseri napsal:

            To je pravda, na CAE kurzu v Londýně jsem také musela psát spíš tiskacím, aby to po mně lektorka přečetla. Zajímavé je, že je to jednou ze dvou pravidel přípravy na CAE, které jsem si z Anglie dovezla: psát tak, aby to přečetli, a nestresovat se gramatikou, protože o dokonalou gramatiku při certifikátech paradoxně nejde 🙂
            Ale to já píšu i tady, když chci, aby to po mně přečetli, ale pak je to psaní výrazně pomalejší. Asi zapomínají, že si člověk píše poznámky i pro sebe. Dosud píšu psacím rychleji, než na počítači, i když na počítači je to pak přehlednější 🙂
            A to kroužení psacího písma se mi líbí… také mi přijde, že to napomáhá rozvoji mozku, rozvoji trpělivosti, jemné motoriky, soustředění, přesnosti atd. atd. A to, že někteří učitelé děti stresují a dbají na krasopis víc než na obsah, to je problém systému (případně učitele), ne písma…

  2. Sedmi napsal:

    díky, taky jsem netušila, že to existuje… akorát nemám tiskárnu 😦
    jinak je fakt, že třeba v Americe nebo západní Evropě se děti už ani neučí psací…

  3. Pingback: 1.9.-24.10.2014 | Alinčin blok

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s