Dětské aktivity: KNIHA S POKUSY

Aktivita z loňské Pytlíkovky. Aktivitu i text připravila Maruška.

Náměty jsem čerpala z knih (půjčených z knihovny): Fyzika na dvoře a Zábavné experimenty. A také z internetu zde, zde, zde a zde.

pokusy

Vybrané pokusy jsem se snažila  zpracovat tak, aby je zvládly děti samy bez nebo jen s malou pomocí dospělého. K tvorbě obrázků jsem použila program Symwriter, obrázky jsem pak následně upravovala v Malování. Dopněno textem, vytištěno, zalaminováno, „svázáno“ kroužkem na klíče do knížky.

pokusy3

V balíčku pak bylo přiložených pár věcí na první pokus. Pokusy jsem se snažila vybrat takové, aby jejich provedení bylo možné v domácích podmínkách a s věcmi, které bývají k dispozici v kuchyni.

pokusy2

Přeji mnoho úspěšných pokusů.

Maruška

Příspěvek byl publikován v rubrice Homemade, Jak je zabavit. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Dětské aktivity: KNIHA S POKUSY

  1. Bára napsal:

    Geniální věc! 🙂 to musíme s Matym vyzkoušet! 🙂 Pokusy, to je jeho vášeň 🙂

  2. quitek napsal:

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli nemáte karty s pokusy k dispozici v elektronické podobě k vytištění, když už jste si s tím dala takovou práci.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

