Co mne zaujalo: Online webinář – Proč děti nebaví škola

Narazila jsem na zajímavý webinář s názvem Proč děti nebaví škola a jak to změnit.

Od tohoto školitele jsem sice ještě žádnou přednášku neabsolvovala, ale věřím, že to bude zajímavé. Navíc prvních 50 zájemců má přednášku zdarma a ve chvíli, kdy toto píšu je ještě 23 volných míst. Tak pro4 to nezkusit. Přihlásit se můžete zde.

Příspěvek byl publikován v rubrice Být lepším rodičem, Co mne zaujalo ..., Výchova a péče. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Co mne zaujalo: Online webinář – Proč děti nebaví škola

  1. Lenka napsal:

    Tak já zkouším 🙂

  2. Sedmi napsal:

    od jisté doby ve mně vzbuzuje nedůvěru kdokoliv, kdo se snaží dělat osvětu o dětech a přitom nemá vlastní děti…

    • avespasseri napsal:

      No, proč ne. Inspiraci v tom třeba nakonec najdeme i tak… něco, co jsme ještě nezkoušeli… a ono se třeba ukáže, že to bude konečně fungovat. Ale já si beztak myslím, že ono to bude fungovat až v okamžiku, kdy se změníme my sami… a ne že budeme čekat, že to udělají děti za nás. Pravidlo zrcadla, alespoň u mě, platí stoprocentně. Nelíbí se mi něco na mém dítěti? Většinou to dělám já sama taky :-)))))
      Nicméně já zas nemám dvakrát ráda webináře :-))

      • Alinka napsal:

        A tak to já je zase můžu, pěkně v klidu domova a když mě to nebaví, prostě to vypnu :D.
        Zrcadlo u nás platí též. A občas bych si za to dala pár facek :D.

    • Alinka napsal:

      Mě by tohle asi dřív taky vadilo. Ale od chvíle, kdy jakékoli rady ohledně rodičování beru výhradne (podtřženo) jako inspiraci nikoli jako dogma, mě to přijde naopak celkem zajímavý. Takový člověk má svým způsobem trošku naivní pohled, není zatížený tím, že „něco nefunguje“. Tak jsem fakt zvědavá :).

  3. Martina napsal:

    Alinko, budu ráda, když pak dáš vědět, co Ti to dalo :), abych věděla, zda se přihlásit na jindy nebo jiný webinář! Téma by mě zajímalo, ale není to pro mě při věku dětí 3 a 1 zatím až tak aktuální a hlavně… nevyhovující termín, resp. čas, kdy kojím, uspávám atd.

  4. Děkuji za všechna slova podpory i vůli se mého webináře zúčastnit. Vidím, že zájem by byl, ale nestrefil jsem se časem. Vymyslete si vlastní čas a pokud se Vás sejde víc, můžeme webinář uspořádat vlastně kdykoliv. Takže si přejte.
    Ještě noticku k důvěře – nedůvěře k člověku, který sám děti nemá. Má – tři syny a jednou je dokonce i dědou. Vedle odborných znalostí tedy i správně „otlučen“ životem.
    Budu se na Vás těšit.

    S úctou

    Zdeněk Okleštěk :O>)

    • Alinka napsal:

      No me osobne by nejvic vyhovovalo od 21:00 dal, co se dnu tyce celkem kdykoli. To uz deti spi a mam cas na cokoli. Predpokladala bych, ze pokud ostatni rodice nepadnou za vlast, mohli by to mit stejne :).

      • Rozumím tomu, že ve 21:00 bývá čas, kdy se domácnost po celodenní klopotu a vření uklidní a vše usíná. Mám ale obavu, že těch „padlých za vlast“ bude hrozně moc a jen těžko se ze zbylých bude dávat dohromady skupinka na webinář.
        Ono jít po celodenní jízdě „na plno“ ještě večer „do školy“, byť jen na hodinu a půl, to už bude chtít hodně velký „morál“. :O>)
        Rád se ale budu mýlit a webinář pro Vás spustím klidně i takto pozdě večer.
        Ozvěte se.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

