Matyáškova hlásná trouba – 3. díl

(Tahle už je poněkud staršího data, ale nedávno jsem si na ni vzpomněla a zjistila, že ji nemám nikde zapsanou.)
Matyáš si sám hraje v pokojíčku. Zničehonic se ozve srdcervoucí pláč. Když tam doběhnu, sedí na zemi, na klíně knížku a mezi vzlyky povídá: „Maminko, já neumím číst!“

Matyáš: „Mami, koupíme si tyranosaura.“
Já: „A co bude jíst?“
Matyáš: „Já bych mu nalovil ryby a nakrmil bych ho až do vesmíru.“

Barborka má dvě panenky, Matyášek mi je nese a pyšně hlásí: „Já jsem je pojmenoval. Jsou to Brog a Grog.“

Modelujeme. Matyášek udělá placku a vysvětluje mi: „Tohle je horek.“
Já: „Co to je horek?“
Matyáš (s výrazem matkotyjsiuplněnatvrdlá): „No přece horek. A tohle …“ placku otočí vzhůru nohama „… je dolek.“

Matyáš staví z lega: „To je tank, tady má pistol a tady křídla.“
Já: „Matyášku, tanky přece nelítaj.“
Matyáš: „Tenhle jo, ten je uměleckej.“

Příspěvek byl publikován v rubrice Co přinesl den, Matyášek. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Matyáškova hlásná trouba – 3. díl

  1. Martina napsal:

    :)))) Taky si perly svého skoro 4 letého syna zapisuju. Ta bezprostřednost a fantaziie tohohle věku je úžasná, že? Kolik je Matyáškovi vlastně?

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

