TAG v peřinách

Už pár týdnů sleduju se zájmem tuhle zábavu. A najednou jsem taky „v tom“. Může za to Sedmi. Ti dík ;).

Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?

Manžel a/nebo jedno dítě a/nebo druhé dítě (ve všech možných kombinacích, které se navíc v závislosti na průběhu aktuální noci mohou libovolně měnit). A taky bez dušování se, že zítra, FAKT zítra, už opravdu, ale OPRAVDU půjdu spát dřív.

Svůdné sans-souci nebo pohodlné pyžamo?

Pyžamové kalhoty (už léta si je kupuju v M&S) a obyčejné tričko. Nočních košil mám jen pár. Jednoduchých bavlněných, protože manžel nesnáší krajky a satén. Skoro je nenosím, jelikož já pro změnu nesnáším, když se mi při spaní vyhrnou až pod bradu a já pak spím nejen nahá, ale i přiškrcená.

Kniha?

Dřív by bývala byla zařazená hned v bodě jedna. Dnes s námi spí v ložnici Barborka, které se noční svícení ani za mák nelíbí a dává to poměrně hlasitě najevo. Takže kniha ano, ale v mém oblíbeném čtecím křesle v obýváku. Koneckonců i tam se dá spát.

Kosmetické rituály?

Na všechny ty kosmetický nezbytnosti jsem chlap. V prodejně kosmetiky si navzdory svému věku připadám jak Alenka v říši divů (a za nejvhodnější krém na cokoli považuju obyčejnou modrou Indulonu). Takže vysprchovat, namazat, vyčistit zuby a na kutě.

Sklenička něčeho dobrého před spaním?

Půlitr, dva, tři … meduňkového čaje nebo horkého mléka s medem (pro šťouraly: bez rumu).

Chrápu?

Zatím si nikdo nestěžoval. Noční performance u nás obstarávají děti tím, že mluví ze spaní, případně manžel, který skřípe zubama. Pokud neznáte, buďte rádi. Je to příšerný zvuk.

Snídaně do postele?

Je blbost. Upřímně, zkoušeli jste to někdy? V posteli se podle mě nedá dostatečně pohodlně sedět. Navíc už jen představa, že si vyliju (případně mi bude vylit) čaj do postele a peřinu budu mít samý drobek, mi způsobuje žaludeční vředy.

Dál posílám maminkám Lence (teď zrovna nemůžu jinak a ona jistě chápe proč ;)), Prvorodičce a Ele. Blogy všech tří čtu moc ráda, protože s lehkostí, nadhledem a humorem komentují rodičovství takové, jaké prostě je.

Příspěvek byl publikován v rubrice Mé (lepší i horší) já. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

