Dětské aktivity: MAGNETICKÁ SKLÁDAČKA

Konečně se dostávám k tomu, co sobě i jiným slibuju udělat už dva měsíce – zveřejnit návody na výrobu a používání aktivit, které jsme s ostatními maminkami vyráběly v rámci autíčkové pytlíkajdy. Dnešní aktivitu i text připravila Lenka M.

Inspiraci pro magnetickou skládačku jsem se čerpala zde. Vzhledem k nedostatku „počítačového času“ vznikala většina podkladů „dinosauřími technikami“, tedy za pomoci tužky, pastelek, papíru atd.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nejdříve jsem vytvořila „projekt“, objednala materiál (pěnovku, magnetickou pásku, oboustrannou izolepu) a vyrobila šablony.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Než materiál přišel, namalovala jsem vodovkami 16 pozadí. Nejsou to žádná umělecká díla, ale snad bude lehká naivita motivů vyvážena přidanou hodnotou ruční výroby 🙂 . Pozadí jsem zalaminovala a do každého rohu přilepila kousek magnetické pásky, aby se daly „přimagnetovat“ k podložce.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jednotlivé dílky jsem vyráběla z pěnovky, pro plastičnost jsem některé dozdobila detaily z pěnovky jiné barvy, kterou jsem přilepila pomocí oboustranné izolepy. Takhle napsáno je to jen jednou větou, ale já jsem dlouho jenom obkreslovala, vystřihovala, obkreslovala, vystřihovala… Vezmete-li v úvahu, že v každé sadě jsou 4 kola, každé je ze dvou kusů pěnovky, tak to bylo 128 koleček :O . Na každý dílek jsem pak přilepila kousek samolepicí magnetické pásky.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hotový prototyp jsem použila pro výrobu předloh. Nejjednodušší mi přišlo dílky poskládat, vyfotit, vytisknout v barvě a zalaminovat. Předlohy klidně poskytnu, ale vzhledem k ruční výrobě šablon i pozadí nevím, jestli to někomu k něčemu bude.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nakonec jsem zkompletovala vše do sad (nedovedete si představit, jak jsem se děsila, že mi bude nějaké kolečko chybět).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Použití: Skládáme dle předloh nebo vlastní fantazie. Dobře se bavte!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Příspěvek byl publikován v rubrice Homemade, Jak je zabavit. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Dětské aktivity: MAGNETICKÁ SKLÁDAČKA

  1. Na tu úlevu, že mi žádné kolečko nechybí, budu dlouho vzpomínat 😀

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

