Včera

Po čtyřech letech regulérně v kotli. Připomenout si, jaké to je, když vás ruce bolí od tleskání, krk od hulákání a nohy od hopsání. Jaké to je, když několik tisíc hlasů zpívá jako jeden.

Trocha čmouh z mobilu (normálně mám svůj telefon moc ráda, ale když dojde na focení, mám chuť ho spláchnout do kanálu)

Trocha čmouh z mobilu (normálně mám svůj telefon moc ráda, ale když dojde na focení, mám chuť ho spláchnout do kanálu)

Je mi šumák, že jeho hudba je mainstream, že ho má spousta lidí za cvoka nebo metrouše. Mě tenhle člověk a jeho hrátky se slovy moc baví. A včera jsem rozhodně nebyla sama.

Příspěvek byl publikován v rubrice Kulturní vpisky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Včera

  1. Na rovinu fakt nevim, o keho de 😀

  2. avespasseri napsal:

    No jo, já jsem v tomhle taky zaostalá :-)) Ale každý zaskotačení v kotli je dobrý :-))))

  3. Bára napsal:

    Jéje, to bych si taky dala říct 🙂
    Jestli je to mainstream nebo metrouš neřeším (fakt ho považujou i za metrouše?:-), mě se zkrátka líbí.
    Byly mi nabídnuty lístky na koncert asi před měsícem, jako že k narozeninám, leč Vilík by zatím s matčiným skotačením asi nesouhlasi, tak jsem si musela nechat zajít chutě. Ale však já si počkám, já se dočkám 🙂
    Zatím nezbývá než tiše závidět 🙂

    • Alinka napsal:

      No fakt, skoro vsichni chlapi, co znam. Ale to koneckoncu povazujou kazdyho chlapa, kterej se libi zenskejm :D.
      A dockas, neboj. Ja si taky pockala. Dokonce jsme uz na jarni koncert mely s kamaradkou listky a nakonec mi to zhatil omdlivajici Matyasek.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

