Druhých 365

Už  druhým rokem píšu blok. Sobě, svým dětem, Vám …

Někdy mastím jeden příspěvek za druhým, jindy se tři týdny neozvu. Mám prachbídnou koncepci a ještě bídnější fotky. Žádný jednotný styl nebo jasnou představu, o čem všem vlastně (ne)chci psát. Ta představa se mění, je živá a dost svá. Občas je o všem, co se zrovna děje kolem. O dva týdny později si říkám, že to přece nemůže nikoho zajímat.

Jsem ukecaná. Zbytečně. Já vím. Proto nejčastěji používám odrážky, aby byl aspoň někdo ochotný číst až do konce.

Píšu se zpožděním, často dost VELKÝM zpožděním. Článek o období prvního vzdoru jsem slíbila, když jsme jím procházeli s Matyáškem. Momentálně v tom frčíme s Baborkou a … ehm … kde nic tu nic. Třísložkové karty z jarní výměny jakbysmet. O tom, že původně zamýšlený každodenní fotodeníček publikuju sotva jednou za měsíc, ani nemluvím. Však Vy víte.

Ale hrozně mě to baví. Fakt. Víc než bych vůbec kdy čekala. Tříbím si myšlenky a přicházejí ke mě nové. Konzervuju vzpomínky. Ráda si pročítám starší zápisky a pak se divím, co všechno jsem napsala a na co bych byla bývala bez těch řádků dávno zapomněla. Je to způsob odpočinku a odreagování se. Oblíbený. Možná dokonce nejoblíbenější.

Díky blogování jsem narazila na nápady, které by mi bývaly unikly. Seznámila jsem se s lidmi, se kterými bychom se bývali minuli.

Nikdy by to ale nešlo bez Vás. Z komentářů i statistik návštěvnosti vím, že čtete. A že se vracíte. Není Vás moc, ale to nevadí, protože zůstáváte. To mě hrozně těší.

A tak když mé virtuální dítě slaví narozeniny, mám opici. Ne tu alkoholovou. Měkkou, asi 20 centimetrů velikou, vyrobenou jen a jen pro Vás (mou kamarádkou Šárkou, které tímto mockrát děkuji). Pro Vaše holky a kluky. Třeba pod stromeček. Anebo jen tak.

20141202_105802

Chcete? Stačí do komentářů napsat proč můj blok rádi čtete, případně co byste tu změnili.

Ze všech odpovědí vylosujeme s dětmi jednu, kterou odměníme opičím kamarádem. Uzávěrka v neděli 7. prosince o půlnoci.

Budu se těšit ;).

A na konec pár čísel k těm 365:

  • Publikovala jsem 92 článků.
  • Společně jsme napsali 717 komentářů.
  • Blogové počítadlo zaznamenalo 38.848 přístupů.
  • Nejvíce návštěv v jednom dni bylo 400.
  • Průměrný denní počet návštěv v roce 2014 je 113.
  • Nejčtenějším příspěvkem jsou stále Značky aut.

Pokud by Vás zajímalo, jak to vypadalo vloni, nakoukněte sem.

Příspěvek byl publikován v rubrice O blogu. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Druhých 365

  1. Lenka napsal:

    Opici nechci, stačí, když budeš psát dál;) Pro mě je čtení Tvého blogu totiž taky super relax. A kromě toho inspirace a „příprava“ na to, co mě s klukama čeká cca za půl roku 😀

  2. Vanilka napsal:

    Řekla bych, že jsi na sebe zbytečně moc příšná. Se dvěma dětmi doma je pochopitelné, že nejsi vždycky pánem (paní) svého času. Tvůj blog je přirozený a čte se moc hezky. Jen tak dál. Všechno nejlepší!

  3. Martina napsal:

    Díky Tvému blogu jsem třeba poznala, co jsou pytlíkovky, první u Tebe prožila… A jinak hlavně inspirace, inspirace, inspirace… Máme skoro stejně staré děti stejného pohlaví, takže tady u toho relaxuju. Sama blog nejsem schopná psát (z časových i jiných důvodů), i když občas si říkám, že bych si u toho taky odpočala 🙂

  4. Lenka N. napsal:

    Alinko, Tvůj blog je upřímný, milý, inspirativní, ráda se sem vracím. Díky za něj! I díky Tobě jsem si začala psát blog vlastní – hlavně kvůli konzervaci vzpomínek – jak píšeš. Díky Tobě jsem se vměstnala do pro mě první výměny pytlíkovek. Nepíšu komentář kvůli opičce, ale opravdu chci poděkovat za čas, který psaní věnuješ 🙂
    P.S. Jo a jestli chceš nějaký tip – postřeh, co bych chtěla – prosím o pokračování Programových prohlášení. Prosím :-).

  5. Oli napsal:

    Ahoj Ali, čtu Tvůj blog z několika důvodů. Ten pro mě nejpříjemnější je, že mě to hóódně baví. Píšeš čtivě, upřímně, zábavně, sebekriticky a zároveň je z toho cítit veliká láska k dětem a manželovi. Další důvod je inspirace, co všechno se dá dělat s dětmi. Z toho mám (kromě té inspirace) teda dost často „depku“, že ve srovnání s Tebou s tou svojí prďolkou nic nedělám…:) Ale jak říkám, už dost věcí jsme si díky Tobě vyzkoušely. Jen tak dál a děkuju!

  6. Sedmi napsal:

    taky chodim moc rada pocist 🙂 i kdyz taky nestiham odpovidat tak rychle jako driv 🙂 urcite pis dal, budu chodit casem na napady na aktivity pro kluky, to je pro me novinka 😀

  7. E. napsal:

    Gratuluju k výročí! Já mám ráda tu tvoji příjemně vybalancovanou směs nápadů, myšlenek, názorů a střípků z vašeho života. Délky příspěvků obdivuju (a ráda čtu!), neb já toho nejsem schopná, se vším jsem hotová po pár větách:) A ráda se zamýšlím nad tvými úvahami. Taky se přimlouvám za další programová prohlášení:)

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

