Kdo tu bude mít opici?

Někam jsem zašantročila foťák (který jsem před hodinou držela v ruce), takže dokumentováno mobilem. Ale to nic nemění na faktu, že Matyášek zcela zodpovědně vylosoval tu z Vás, která díky nám bude mít pěknou opičku. (Já vím, opakovaný vtip není vtipem. Už to bylo naposled.)

vyherce

Tramtadadááááá … narozeninová opice poputuje k Oli, kteroužto tímto prosím o zaslání poštovní adresy na alincin.blok(zavináč)gmail.com.

Všem Vám moc děkuju za milé komentáře. Skoro jsem se tu u toho dojímala. Děkuju!!! Mám Vás ráda.

Psaly jste, abych pokračovala v rodičovských zamyšleních. Takže Vám tady na mou duši, na psí uši slibuju, že jo – přidám víc filozofování na téma mateřství a výchova a tak. Dělat chytrou mě baví (jste si asi už všimli).

Pokud jde přímo o seriál Programových prohlášení, tak bych Vás poprosila o případné návrhy rodičovských nešvarů ke zpracování. Seznam, který jsem na začátku psaní měla připravený, jsem vyčerpala a v tuhle chvíli mě žádné další nenapadají. Což samozřejmě neznamená, že nejsou. Těším se na Vaše tipy.

A ještě jednou dík, že tu jste se mnou!

Příspěvek byl publikován v rubrice O blogu. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Kdo tu bude mít opici?

  1. Lenka napsal:

    Já bych byla pro něco na téma, jak jim do všeho zasahujeme, chceme pomáhat… Já to mívám často u tvořivých aktivit… 🙂

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

