Únorová idylka

Sluníčko, azúro, manžestr na sjezdovce a metr sněhu kolem. To byly mé představy o náplni následujících dnů. Jenže člověk míní a vlna chřipkové epidemie mění.

Tuhle zimu jsem jednoznačně největším lazarem rodiny já. Hmmm, asi mi tím chce někdo něco naznačit. Takže tentokrát jsem se rozhodla být fakt nemocná.

Hned poté, co jsem zrušila rodinný pobyt ve vyšších nadmořských výškách, jsem si do obýváku na gauč odstěhovala peřiny a natáhla prodlužku, aby dosáhla šňůra notebooku i nabíječky na mobil až k mému provizornímu lůžku. Konferenční stolek jsem zaskládala nezbytnými chcípáckými proprietami jako je teploměr, paracetamol v různých obměnách, termoska s čajem, psí sádlo (s etiketou upozorňující, že výrobek neobsahuje ani kousek psa), kniha, papírové kapesníky, čokoláda. A stůňu.

Už druhý den statečně bojuju nejen se zákeřnými viry, ale především se svým komplexem nepostradatelnosti. Zatímco se z útrob bytu za zavřenými dveřmi ozývá podezřelý rámus signalizující zemětřesení odpovídající vyšším hodnotám Richterovy škály, kvikot připomínající sele v extázi hraničící s naprostým pominutím smyslů či manželovy zděšené výkřiky a/nebo tlumené nadávky, já si v klidu čtu, píšu, sleduju filmy, prolézám všechny své oblíbené e-shopy (kde se sakra zase loudá ten rodičovský příspěvek?!) a spím.

Tenhle stav asi nebude mít dlouhého trvání neb nervy má můj muž jen jedny. O to víc si to musím užít.

Příspěvek byl publikován v rubrice Co přinesl den, Mé (lepší i horší) já. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Únorová idylka

  1. Lenka napsal:

    Má podvědomá mateřská zodpovědnost mě za celou dobu mateřství nechala skutečně onemocnět dvakrát (ve smyslu nemocná=neschopná ničeho). Poprvé: celá rodina trpěla dvoudenní střevní chřipkou, všichni sténali objímajíc záchodové mísy, nevěda, z které strany to přijde. Mě bylo zle od žaludku dvě hodiny, když Kubík spal. Víc nic. Bonus plus: jakožto kojené dítko přijal Kubíček moje obranné látky, dvakrát se vyzvracel a byl taky v pohodě. Podruhé: letos na Štědrý večer. Opadl přípravný stres, dárky rozbaleny, děti zdárně uloženy. Měla jsem jít zpívat Rybovku a šla jsem do postele ležet. Ráno připravena fungovat alespoň na pohotovostní režim… Užívej si to, já bych se zavřít nedokázala 🙂 Ber to jako přípravu na nějaký ten společný víkend 😉 (aneb téhle myšlenky jsem se zatím nevzdala ;))

    • Alinka napsal:

      No tak abys věděla, moc se mi ten můj optimismus nevyplatil. Neb včera mě po dvou dnech povalování (kdy jsem si říkala, že teda už vstanu, aby měl manžel klid) skolila horečka do postele takovým způsobem, že jsem si skoro nebyla schopná dojít ani na záchod. Teprve dneska odpoledně (po více než 30ti hodinách spánku a asi osmi Paralenech) začínám už zase jakž tak fungovat jako člověk, nikoli ještě jako matka.

  2. Sedmi napsal:

    jeee, asi se taky hodim marod 😀 nabehy by byly, ale opravdu jsem taky jeste nelehla na dyl jak pul dne…

  3. narunill napsal:

    Pozor na cokoladu – zahlenuje, ale na nervy je uzasna. Zazvorovy caj je uzasne antiseptikum.

    • Alinka napsal:

      Bohužel velice záhy došla :(. Ale jelikož jsem mlíkofil a piju ho bez ohledu na to, že podporuje tvorbu hlenu, i ve chvílích, kdy jsem nemocná, nějaká tabulka čokolády mi fakt nervy nedrásá.
      A zázvor piju, prosím ;).

  4. E. napsal:

    Tak ať je aspoň ta nemoc k co největšímu užitku a pořádnému odpočinku:) Jinak přeju brzké uzdravení!

  5. Lenka napsal:

    To bych v životě nevěřila, že je možný chytit bacila on-line… :-/

    • Alinka napsal:

      On je vubec takovej putovni. V pondeli vecer slozil me, ve ctvrtek Barborku, vcera Matyase a manzel ted nevi hodinu ani minutu, kdy to prijde na nej.

  6. Pingback: Zabavili jsme se v únoru | Alinčin blok

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

