Někdy

… mám pocit, že jen peru, uklízím, vařím a likviduju katastrofy v podobě rozlitého mléka, rozpatlaných barev a pokaděných spoďárů.

… jsem mrzutá a protivná nebo zase vzteklá, hystericky ječím, dupu a/nebo mlátím do zdi.

… mi jde hlava kolem ze všech těch respektujících, kontaktních, podnětných, rozvíjejících a jednoznačně neomylných výchovných přístupů.

… dám dětem potřetí za sebou k večeři rohlík s máslem a ještě jsem na sebe hrdá, jak jsem to dobře zařídila.

… jsem neuvěřitelně líná.

… mám chuť zabít děti nebo manžela, případně všechny tři dohromady.

… mi připadá, že mají všechny punčocháče díry na palcích a všechna trička (včetně těch mých) nevypratelné fleky od blíže neidentifikovatelného čehosi.

… používám tablet jako chůvu a jsem té elektronické blbině za pár minut klidu dokonce vděčná.

… jsem si jistá, že jsem v tom sama a nikdo mi nepomůže.

… se nervuju nad zápisky všech těch dokonalých blogomatek a přijde mi, že já to prostě vůbec nezvládám.

… se zdá, že rýmičky a kašlíky neberou konce.

… si připadám zhlouplá, stará a tlustá.

… mě ukrutně prudí stavět dvě hodiny z lega nebo se hrabat v písku a když o to děti s výrazem nakopnutého štěňátka žadoní, mám ze sebe špatný pocit, že už dost dobře nedokážu „být dítětem“.

… mám chuť někam zalézt, schovat se a nebýt.

… jsem jednou z těch nervózních, nerudných a netrpělivých matek, které mě na hřišti tak strašně iritují.

… mám dětí, mateřství i sama sebe plný zuby.

A pak to zase přejde … VŽDYCKY.

Příspěvek byl publikován v rubrice Mé (lepší i horší) já. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

23 reakcí na Někdy

  1. Vanilka napsal:

    Nooo… A ulevilo se ti, když jsi to napsala? Mimochodem třeba na mě často působíš jako jedna z těch dokonalých blogomatek, které s dětmi neustále něco zajímavého tvoří, pomáhají jim se rozvíjet, stále něco podnikají a skvěle se jim věnují. Takže klid, jo? 😉 Díky tomuhle příspěvku aspoň vidím, že jsi normálni 🙂

    • avespasseri napsal:

      Přesně :-))) Kdybych toho já dělala alespoň půlku :-)) Ostatně ono je asi normální, když má člověk takové ty „up and down“ a týká se to asi jakéhokoliv zaměstnání (a mateřství je práce jak hrom, jen moc nehonorovaná :-)) a jakékoliv činnosti. Ty up jsou nutné a ty down taky… aby člověk neusnul na vavřínech, aby získal nějakou motivaci dělat něco jinak a ještě líp a mohl se dál a dál rozvíjet. Jen to nesmí sklouznout v depresi a sebepodceňování .-))

    • Alinka napsal:

      Ujistuju te, ze jsem naprosto normalni a do dokonalosti mam velice daleko. Nezapomen, ze zatim porad jeste nechodim do prace, takze mam docela dost casu. Vsak ono na me na podzim taky dojde, neboj.

  2. Sedmi napsal:

    zalozime klub? ted jsem taky v tom nekdy… uf. a diky…

  3. tornado-lou napsal:

    Ja sem si treba myslela ze ses dokonala:-) trochu se mi ulevilo.

  4. Calad napsal:

    Díky, mám dneska přesně takový den a jsem ráda, že (i podle komentářů) je to normální 🙂 Protože já se občas dokážu vynervovat takovým způsobem, že bývám pro normální život nepoužitelná!

  5. Mluvíš mi z duše, jen to neumím tak krásně napsat

  6. Martina napsal:

    Díky, díky a ještě jednou díky 🙂

  7. E. napsal:

    Díky, díky, tohle bych si měla vytisknout a v krizových chvílích si připomínat, že v tom nejsem sama. A že je to teď koncem těhotenství fakt často.

  8. Lenka napsal:

    Mně by tentokrát docela potěšilo, kdyby přešel ten vyčerpávající kašel 😦 Protože toto „někdy“ už trvá zoufale dlouho…

  9. Scherie napsal:

    No vidíš a já vždycky když čtu jak jste aktivní propadám trudomyslnosti…:-)

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

