Letecké dny – část první

Jak jsem slíbila, tak činím. A moc si to užívám.

20150309_093844

Barborčina skříň – 6,5 kg.

20150309_122326

Matyáškova skříň + Barborčiny bundy, na které jsem předtím zapomněla – 3,5 kg. Dětské oblečení poputuje k dalším dětem, ať už na některé z dětských burz nebo ke kamarádkám. Pokud máte některá zájem o oblečení na holčičku do velikosti 86/92 a/nebo na kluka do velikosti 104, ozvěte se. Většinou jsou to velmi pěkné a zachovalé kousky. Ráda přenechám za ceny v řádech desetikorun.

obrazek

Moje skříň, tu jsem vzala rovnou i s botama – 3 kg. Nenošené putuje dál ke kamarádkám, které to užijí víc. Co se naopak už nosit nedá, putuje do popelnice. Občas využívám i portálu vinted.cz (dříve votočvohoz.cz).

20150318_083515

Knížky, plus jsem všechna DVDčka nandala do jednoho hromadného obalu a můžu tak vyhodit obaly původní – celkem 11,2 kg. Knížky do antikvariátu, obaly do tříděného papíru.

20150318_085623

Kosmetika a bordýlek z koupelny – 1,8 kg. Všechno rovnou do odpadků.

A po prvních dnech čistky tak je naše domácnbost lehčí o rovných 26 kg.

Co Vy? Třídíte? Vyhazujete? Pochlubte se.

Příspěvek byl publikován v rubrice Co přinesl den, Fotodeník. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 reakcí na Letecké dny – část první

  1. Martina napsal:

    Taky bych potřebovala jako sůl… hlavně ty hadry teda. Mám děti jako Ty (kluk nosí 116/122 a holka 86/92, takže mě až mrzí, že si od Tebe nemůžu některé kousky pořídit), ale čekáme na začátku května 3. potomka, takže pořád mám pocit, že musím ještě naposledy všechno schovat. Pohlaví nevíme, takže se mi nechce zbavit ničeho. Pořád si ale slibuju, jak potom s tím zatočím – se vším. Jsem ale velkej křeček. A moje skříň to taky potřebuje a to si zase pořád slibuju, že až budu mít zase původní postavu (snad), tak s tím pak zatočím. BOHUŽEL, máme to kde skladovat, takže mě to nenutí vyhazovat. Ale probrala jsem tuhle špajz, ale nevyfotila ani nezvážila. Ale viděla bych to tak na 3-4kg určitě 🙂

    • Alinka napsal:

      Špajzka je v pořadí …
      A tedy skladovat mám taky kde (a ta hora dloženého dětského oblečení ve sklepě se díky posílání dál apesoň nezvětšuje). Ale můj můuž naštěstí dělá i ve sklepě pravidelné čistky, načež pak vzždycky prudí, „co to tam mám zase za krámy?!?!“, takže se snažím to držet na uzdě.

  2. lmachovska napsal:

    Já si píšu čárku za 4 páry bot, pár dětských knížek a jedny kostky. Celkem cca 2 kg. Ale ještě jsem se do toho nepustila nijak intenzivně 🙂

  3. lmachovska napsal:

    Těch kilo bude spíš 5, sem se přehmátla 🙂

  4. Shareen napsal:

    Alinko,
    V antikvariátu Ti vezmou všechny knížky? Nebo ty, které nechtějí koupit, jim necháš „gratis“?
    Díky, Š.

    • Alinka napsal:

      Vezmou všechny, ale jen za některý mi dají peníze 😀 . Ale mě to neva, hlavěn, že se ty knížky dostanou k někomu dlašímu, kdo je třeba ocení víc než já 😀

  5. Hanča napsal:

    Jo letecké dny – taky pravidelně provádím 😀 před měsícem to lítalo v kuchyni a před dvěma týdny v koupelně a ložnici, taky dávám na votoč, ale tentokrát to zatím není nafocené a jen leží na komodě až se konečně dokopu 😀

  6. Pingback: Letecké dny – část druhá | Alinčin blok

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

