Matyáškova hlásná trouba – 4. díl

V Adršpachu: „Tady jdou lidi. Velký stádo.“

V parku čekám než nás dojde Barborka, kterou cosi zaujalo.
Matyáš: „Mami, poběž za mnou.“
Já: „Za chvilku. Já si tu zatím sednu, než nás Barunka dojde.“
Matyáš protočí panenky nad tím, jak je to se mnou těžký: „Mami, ty už hrozně dlouho nesportuješ. Jen poběž, šup, šup!“

Matýsek filozofuje poté, co jim dědeček dovezl k narozeninám trampolínu: „Děda nám dal trampolínu, máme se rádi, tak dobrý.“

Na Barborku, když si moc nahlas pustila písničky: „Ztlum si tu hlučnost!!!“

Ve školce probírali povolání. Matyáš prý na otázku, co dělá tatínek, zcela bez zaváhání odpověděl: „Táta vydělává penízky tím, že vrací flašky do supermarketu.“

Barborka vykládá a nejí. Podávám jí lžíci a říkám: „Hlásná troubo, otevři pusu.“
Matyáše to zaujme a neznaje jiné trouby než té, co máme v kuchyni, pronese: „Hlásná troubo, otevři dvířka.“

Na hradě jsme se setkali se sokolníkem a jeho svěřenci. Mimo jiné nám ukazoval i sovu pálenou. Později si ptáky prohlížíme v knížce. Matyášek je identifikuje a hlásí: „Tohle je káně, tohle orel a tohle sova pařená.“

Matyáš: „Já jsem viděl takovou reklamu na lamborghi, kde kosatka vyjela z vody a žrala ty lamborghi, protože na ně dostala chuť.“
Já (naprosto zmatená): „Lamborghi? Myslíš lamborghini? Jako to auto?“
Matyáš (s výrazem onajeúplnětupá): „Né, myslim lamborghr. To je taková poklice z housky a v tom maso a zelenina.“

Hrajeme si na doktora, Matyáš mi dává injekci do zadku. „Mami, já jsem ti ztlumil zadek. Už ho nemáš tak velkej.“

Příspěvek byl publikován v rubrice Co přinesl den, Matyášek. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Matyáškova hlásná trouba – 4. díl

  1. Shareen napsal:

    Osobně by mě taková injekce nesmírně zajímala. Ale manžel by asi protestoval 🙂

  2. Lenka napsal:

    Super 😀

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

