Posledních osm měsíců jsem …

  • … každý týden zasedala do lavice, poslouchala výklad a psala si poznámky.
  • … občas ani nedutala, jindy zuřivě diskutovala.
  • … psala domácí úkoly v době, kdy každý normální člověk spí.
  • … vztekala se a propadala beznaději, když jsem za své počiny sklidila kritiku.
  • … dmula se pýchou, když tomu bylo naopak.
  • … poznala partu milých a stejně postižených lidí.
  • … pochopila, že to je krásná dřina.
  • … nejenže nebyla ani jednou za školu, ale ani mě to nenapadlo (a to se mi v žádné vzdělávací instituci nikdy dřív nestalo).
  • … zjistila, že mě to opravdu strašně baví.

20150609_083845

Příspěvek byl publikován v rubrice Co přinesl den. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Posledních osm měsíců jsem …

  1. Martina J. napsal:

    Wow, co Ty ještě všechno nestíháš 🙂 Při dvou malých dětech! Smekám (a možná v hloubi duše tiše závidím, protože já když se nevyspím, jsem nepříčetná a odnáší to hlavně děti… 😦 )! M.

    • Alinka napsal:

      „Stíhám“ je silné slovo … zeptejte se manžela, ten by Vám sepsal minimálně jednu A4 toho, co bych měla udělat a nedělám, protože se věnuju nepodstatným věcem :D. Ale děti pohlídal, když jsem šprtala, to zas on jo ;).

  2. Shareen napsal:

    Alinko, to je parádní!
    Jak jsi to ale propánajána při těch dětech zvládla?
    Babičky? Paní na hlídání? Děti do zrcadlového bludiště a úprk? Né…. 😉
    Držím palce, ať to využiješ.

    • Alinka napsal:

      Ono to bylo jednou týdně večer, takže babička odhlídala hodinu, než přišel z práce manžel, který děti akorát uložil. Takže to z tohohle pohledu nebylo tak strašně náročný. Spíš jsem bojovala s těmi úkoly. Ono se to nezdá, ale psaní zabere fakt moře času.
      I kdybych to nikdy nevyužila (pracovně), je to dobrá zkušenost a něco jsem se dozvěděla.

  3. avespasseri napsal:

    Gratuluju! To je dobrý :-))))

  4. Bára napsal:

    Paráda! 🙂
    Jsi pro mě (nejen) v tomto směru spřízněnou duší 🙂
    A hned bych na tebe měla obrovskou prosbu…ozvu se mailem 🙂
    Hezký večer!

  5. E. napsal:

    Gratuluju, superženo!:)

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

