Chybné předpoklady

Muž se svěřuje kamarádovi se strastmi rozvodového řízení: „Hádáme se s manželkou o děti … ona je taky nechce.“

Tenhle vtípek vcelku vystihuje zajímavou situaci, která čas od času nastane u nás doma,  mají v ní stejně tak pravdu obě strany jako nikdo a která mě pokaždé znovu pobaví.

Manžel přijde večer z práce a já předpokládám, že jelikož narozdíl ode mne děti neviděl celý den a ony se na něho těší, stráví alespoň půlhodinku nějakou společnou zábavou, zatímco já můžu dodělat večeři nebo si prostě jen na chvíli hodit nohy na stůl. Naproti tomu on předpokládá, že když s dětmi trávím celý den, mohu v tom pokračovat i večer, zatímco on udělá tu večeři nebo si odpočine po těžkém dni v práci.

Máte to doma podobné? 😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Mé (lepší i horší) já. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Chybné předpoklady

  1. Anonymní napsal:

    Máme to krapet jiné 🙂 Manžel pracuje z domu a po dopracování očekává, že si odpočine. Místo toho ale dostane synka, kterého jsem přes den zabavovala a starala se o něj já, a já nastupuji na můj pracovní „den/večer“ (taky z domu). Odpočinek a čas bez dětí nemáme ani jeden 🙂 Ale aspoň má syn doma oba rodiče. No a večeře a obědy – to řeší se synkem vždy ten, kdo zrovna nepracuje.

  2. Lenka napsal:

    Většinou ne. Nepředpokládám. Jsem vděčná, když se muž vrátí domů dřív, než jdou děti spát :-/ Občas mívám tendence předpokládat v neděli, ale většinou stejně pohořím…

  3. avespasseri napsal:

    Ten můj většinou u dcery relaxuje… takže po práci nehledá relax někde jinde… 🙂

  4. oldwomen napsal:

    Přestala jsem předpokládat, očekávat a věřit slibům. Zbavila jsem se tak bolesti zklamání.

  5. jolana88 napsal:

    Nepředpokládám. Zeptám se. Vyhnu/neme se spoustě potíží.

  6. Linda napsal:

    U nás úplně stejné:-)

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

