Tradiční výměna aktivit na Růst společně

Jako každý rok i letos Lucka Tamášová z blogu Růst společně pořádá podzimní výměnu aktivit pro děti. Na přihlášení už mnoho času nezbývá – uzávěrka přihlášek je v pondělí 28. září. Tak pokud máte vyráběcí záchvat, chcete dětem obměnit domácí aktivity a zároveň přispět na dobrou věc, neváhejte.

Příspěvek byl publikován v rubrice Co přinesl den. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Tradiční výměna aktivit na Růst společně

  1. Martina napsal:

    Zase jsi mi nasadila brouka do hlavy :), ale díky za to. Naše děti aktivity z výměn milujou… už jsem se zapojila jednou u Tebe, loni na Růst společně a ještě jednou kdesi na facebooku, všechny aktivity jsem dětem ještě vlastně ani nedala, ale láká mě to znova… Asi jsem aktivitami posedlá hlavně já, ale protože máme teď třetí dítko (zatím 4 měsíce), určitě bychom v budoucnu využili… Byl by to skvělý adventní kalendář, ale kde vzít čas na výrobu? Nějaké tipy kromě vynechání spánku? 🙂 🙂
    PS: to patří trochu jinam ale nechci hledat článek, kde jsi o tom psala – v srpnu jsme na Tvoje doporučení jeli s pár známými na víkend do Smečna a ten dům je prostě úžasný! Díky za blog!

    • Alinka napsal:

      Tak jak to Tvoje rozhodování dopadlo? Já to měla tak rok a půl zpátky taky tak. Ale už prostě nestíhám. Zrovna teď horko těžko dodělávám jeden lapbook a u toho svatosvatě přísahám, že už do žádné výměny nejdu, i kdyby mě mučili ;). Žádný zlepšovák, jak prodloužit den, jsem totiž taky nevymyslela.
      Souhlasím, Smečno je super. Na jaře se tam určitě zase chystáme.

  2. Martina napsal:

    Nakonec jsem se nezapojila. Manžel byl dost rezolutní (při minulé výměně mi nakonec s výrobou pomáhal) a tentokrát jasně řekl, že LETOS NE. Takže letos ne 🙂 Nedala bych to… Při těch třech dětech jsem začala maličko pracovat (asi taky proto, že se do bývalé práce nemíním vracet a nechci někam „muset nastoupit“, jakmile benjamínkovi budou 3),takže toho mám plný kecky i bez výměn.
    Jak to dopadlo s tím plánovaným srazem čtenářek Tvého blogu, o kterém jsi před časem psala? 🙂

    • Alinka napsal:

      Jo, to chápu. Jen jsem za pět let mateřské nedokázala pořádne vymyslet, co bych jako doma měla „tak trochu“ pracovat.
      Zatím nijak, děkuju za připomenutí. (A přitom mě napadá, že jsem Ti asi nodpověděla, na email, viď? Omlouvám se. Napravím to.)

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

