Soutěž s obchůdkem Montessorihračky.cz – PRODLOUŽENO

Jeden z prvních blogů, které jsem před lety začala sledovat bylo Rustspolecne.cz Lucky Tamášové. Od té doby jeho autorku a především její všestranné aktivity po očku sleduju a už asi půl roku se odhodlávám poprosit ji o rozhovor, jenže „nějak“ na to pořád nedošlo. Ehm.

Až se mi ozvala sama. A nejenže souhlasila s tím, že mi pro Vás zodpoví všetečné otázky, ale nabídla předvánoční soutěž se svým e-shopem Montessorihračky.cz. V obchůdku najdete nejen originální montessori pomůcky, ale i didaktické hračky, knížky, výtvarné potřeby, stavebnice a spoustu dalších věcí.

hlavicka_montessorihracky

A právě k nákupu v tomto obchůdku můžete vyhrát poukázku v hodnotě 500Kč. To se s blížícími Vánocemi může víc než hodit. Co pro to musíte udělat? Svědomitě vyplnit kratičký formulář, který pro Vás Lucka připravila. Nebojte se, zabere to jen chviličku.

Lhůtu pro odpovědi jsem prodloužila až do půlnoci v úterý 17.listopadu. Z odpovědí pak zodpovědně vylosujeme jednu šťastnou/jednoho šťastného.

PS: Ten rozhovor bude, slibuju ;).

Příspěvek byl publikován v rubrice Jak je zabavit. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Soutěž s obchůdkem Montessorihračky.cz – PRODLOUŽENO

  1. Lenka napsal:

    Jé, paráda 😀 Už mám vyplněno, tak si dejte záležet a vylosujte mě 😉

  2. Martina napsal:

    A jak nezávislá porota losovala? 🙂

  3. Pingback: Soutěž s Montessorihračky.cz – VÍTĚZ | Alinčin blok

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

