Soutěž s Montessorihračky.cz – VÍTĚZ

Omlouvám se za prodlevu mezi ukončením přihlašování ke slosování o voucher v hodnotě 500 Kč na nákup do internetového obchodu Montessorihračky.cz a vyhlášením jeho výsledků. Je způsobena vlivy mezi nebem a zemí, které nebylo v mé moci ovlivnit. Každopádně jsem tu a tramtadadáááááá ….

… jste napnutí? Poprosila jsem nakonec o losování přímo Lucku. Přeci jen mám mezi Vámi kamarádky a někdo by mohl mít pocit, že nadržuju. Takže tou šťastnou se stává ….

Barbora Havířová. Moc gratuluju! V nejbližších dnech Ti, Baru, buď já nebo přímo někdo z týmu Montessorihračky.cz pošle voucher se slevovým kódem, pod kterým si můžeš svoji výhru vybrat.

Vám ostatním moc děkuju za účast i poctivě vyplněné dotazníky.

Příspěvek byl publikován v rubrice Poznámky na okraji. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Soutěž s Montessorihračky.cz – VÍTĚZ

  1. Bára Havířová napsal:

    Díky, výhra mě moc potěšila. Lucka mi objednávku přibalí k pytlíkové výměně.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

