Jsou mu tři

Mám ho ráda. Občas ho nepokrytě zanedbávám, ale o to raději se k němu pokaždé pokorně vracím. Často kvůli němu šidím spánek, ale dokáže mě naoplátku nabít energií a optimismem. Taky mě rozněžňuje, když se probírám jeho minulostí. Jsem na sebe hrdá, že jsem ho neopustila. A doufám, že to neudělám ani v budoucnu (čeká nás dost náročný rok hned v několika směrech, tak držte palce). Je můj a taky trochu Váš. Blog. Oslavil třetí narozeniny.

Čísla letos nedávám, protože WP nějak pozměnil statistiky a já se nemůžu dohledat toho, čeho bych potřebovala. Ale o počtech to není. Děkuju moc, že čtete, komentujete a že se vracíte. Děkuju, že jste tu se mnou.

Příspěvek byl publikován v rubrice O blogu. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Jsou mu tři

  1. Lenka napsal:

    A my jsme rádi, že nám píšeš 😉

  2. Vanilka napsal:

    Gratuluju! Vím, jak těžké občas je vydržet 😉 Přeju hodně energie, motivace a inspirace do budoucích let.

  3. Mata napsal:

    Blahozelam 🙂 Vas blog je skvely… pozitivna inspiracia pre nas a zaroven uzasny zdroj spomienok pre Vasu rodinku. Urcite to raz deti ocenia! Vela sil do dalsej tvorby 🙂

  4. Lenka napsal:

    Gratuluji! A děkuji za všechny články! 🙂

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

