Tik tak

Vytuněné hodiny – lepší kombinace barev, několik nových obrázků a duha otočená ve směru hodinových ručiček (předtím mi vůbec nedošlo, že ji mám obráceně, až mě jedna dobrá duše „taktně“ upozornila). Se zvířátky nebo s čísly (první hokus pokus na zkoušku pro děti kamarádky, až na tu křivou 10 to docela jde).

hodiny

Už tikají v pokojíčcích svých nových majitelů.

Příspěvek byl publikován v rubrice Homemade. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Tik tak

  1. Ela napsal:

    hezký 🙂 já je mám rozdělaný už měsíc na komodě :-/ al všechno bude :-))

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

