Na klíč

Je čas. Dozrálo to a budu zamykat. Dlouho jsem koumala, jestli všechno nebo jen něco. Nakonec jsem (minimálně dočasně) zvolila druhou variantu. Ani ne tak proto, že bych internet nechtěla ochudit o svoje plky, ale spíš proto, že sebe sama nechci připravit o potenciální zajímavé čtenáře – přeci jsem mezi Vámi našla řadu spřízněných duší. Uvidíme, kolik veřejně viditelných článků zbyde. Schovat všechno se dá nakonec vždycky.

Dneškem počínaje budete pro přečtení některých příspěvků potřebovat heslo. Lepší blogočtečky by měly být schopné si jednou zadané heslo zapamatovat, takže stačí, když ho použijete jednou. Jak to funguje u přístupu přes email, netuším, ale slibuju, že se vejdu do 10ti znaků.

Mrzí mě, pokud některé z Vás můj krok naštve nebo urazí. Nicméně tenhle kousek kyberprotoru považuji za svoji osobní záležitost a cítím, že potřebuju víc soukromí. Pro sebe, své děti a koneckonců i pro ty z Vás, kteří nechcete komentovat veřejně.

O heslo si můžete napsat na alincin.blok(zavináč)gmail.com. Algoritmus jeho (ne)přidělování se asi vyvine časem. Pokud přístup nedostanete, neberte si to, prosím, osobně.

Děkuju za pochopení.

Příspěvek byl publikován v rubrice O blogu. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Na klíč

  1. Al. napsal:

    Já si o heslo napíši, protože, ač nekomentuju, čtu pravidelně a ráda. A nerada bych přišla o tvé krásné články. Tak snad budu mít štěstí 🙂 Hodně sil do dalšího psaní, milá Alinko 🙂

  2. Kateřina Volfová napsal:

    Moc mě to zamykání mrzí, protože Váš blok jsem objevila teprv nedávno a hrozně jsem si ho zamilovala. Je to první a zatím jediný blog, který čtu, protože mě nikdy nic podobného nelákalo, ale jsem šťastná, že jsem na něj narazila. Zbožňuji Vaše postřehy a to, jak krásně dokážete vyjádřit spoustu toho, co s dětmi člověk prožívá, protože se v tom velmi často najdu. A také se nechávám inspirovat. Mám teď syna, kterému budou tři, a dceru, které jsou dnes dva měsíce. Přiznám se, že čtu každý příspěvek a začala jsem jak jinak než od začátku Vašeho blogu, protože to je u nás teď aktuální. Nyní jsem v lednu 2015, a jsou to krásné chvíle u čtení a tak výstižné právě pro nás. Jak je to u Vás teď, nevím, ještě jsem tam nedošla.😀
    Vaše rozhodnutí naprosto chápu. Také bych si nepřála, aby úplně kdokoli mohl číst o mých dětech a mém soukromí. Ale bude se mi stýskat!
    Mooooooc děkuji za milé chvilky u vašeho blogu!

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

