Černobílá giveaway

Ve zvěřejňování mých příspěvků zeje první větší díra. Je způsobena kombinací celé řady faktorů, mezi něž patří zejména: změna spánkového režimu mých dětí, Velikonoční svátky, fakt, že jsem už opravdu musela dodělat těch pár daňových přiznání, která mi už několik týdnů strašila na psacím stole, prokrastinace a utrácení peněz na fler.cz a úžasný týdenní pobyt na Moravě bez připojení k internetu.

Nicméně jsem zpět a ráda se pokusím svou neaktivitu ve virtuálním světě trochu odčinit. Navíc blok má po více než třech měsících od svého založení už přes 1700 návštěv a také několik stálých čtenářů (zatím bych je spočítala na prstech, ale do budoucna jsem optimista). A tak cítím potřebu se nějak odvděčit. Proto vyhlašuji svoji první giveaway. Bude homemade, miminkovská a černobílá.

Co můžete vyhrát?

Nabízím černobílé „součástky“ na miminkovský závěs. Jedná se o vytištěné a laminované černobílé obrázky s různými motivy, opatřené dírkou na provlečení provázku. Inspirace i samotné obrázky jsou čerpány z montessoridoma.cz. Tamtéž naleznete i návod, jak závěs sestavit. Navíc přidávám pár větších černobílých laminovaných obrázků, které je miminku možné předkládat k pokoukání. Vše vyráběné doma mnou.

Celá sada obsahuje:

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA6 oboustranných koleček

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA7 oboustranných čtverců a 1 oboustranný trojúhelník

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA4 větší jednostranné obrázky

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA
Co za to?

Nelíbí se mi přístup některých bloggerů, kteří v honbě za co největším počtem „čtenářů“, vyměňují giveaway za přihlášení k odběru novinek. O tom to (aspoň dle mého názrou) není. Buď píšu tak, že to někomu stojí za to číst anebo ne. Chtít po někom, aby kliknul na odběr jen proto, že za to může dostat nějakou prkotinku, se mi poněkud příčí. Ne, nemusíte se přihlašovat vůbec k ničemu. To udělejte jen a jen tehdy, pokud sami chcete.

Ale zpět k pravidlům. Abyste se mohli zúčastnit soutěže, odpovězte mi do komentářů na dvě jednoduché otázky:

  1. Odkud jste se o Aličnině bloku dozvěděli?
  2. Pro čí miminko byste si obrázky přáli?

Odpovídat můžete až do půlnoci 30. dubna 2013. Ze všech odpovídajících pak odborná porota (ve složení Matyášek a Barunka) vylosuje jednoho výherce.

Děkuju Vám, že mě čtete!

Příspěvek byl publikován v rubrice Dětské čmáranice, Homemade. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Černobílá giveaway

  1. Vanilka napsal:

    Sice nejsem moc kreativně nadaná, ale třeba by mě něco takového inspirovalo k dalším krokům, jak se kreativní stát. A vzhledem k tomu, že už se počítám mezi pravidelné čtenářky, zkusím štěstí. Tady jsou odpovědi:
    1. O Alinčině blogu jsem se dozvěděla ze svého blogu, protože mi tam Alinka zanechala několik komentářů a já se o jejich autorce chtěla dozvědět něco víc.
    2. Obrázky bych si přála pro svoje miminko, které se zřejmě každým dnem narodí.

  2. Silvie napsal:

    Ahoj, zajímavý nápad :-).
    1.) Dozvěděla jsem se o tomto blogu, když jsem prolinkla zajímavou odpověď na blogu žena007.
    2.) Kamarádka má nyní téměř dvoutýdenního chlapečka a já marně vymýšlím, co pro něj. Přecejen ty naše auta jsou pro větší 🙂
    Přeji hodně zdaru, hodně čtenářů a i nadále budu určitě sledovat. Díky.

    PS:navíc jste také zapálení do aut, tak to není co řešit. 🙂

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

