Matyáškova hlásná trouba – 2. díl

Matyášek koukající na svůj „výtvor“ do nočníku: „Mamíííí, bobky! Hodně … celý hejno!“

Manžel na chalupě porážel ovocné stromy, které poničila vichřice. Jabloň, třešeň … Matyášek to celé sledoval s velikým zájmem. „A mami, porazí táta i tuhle švesteň?“

Povídala jsem si s kamarádkou o tom, že jsem měla v úmyslu chodit s Barborkou na kojenecké plavání, ale nakonec jsem to neudělala. Matyášek, který si hrál opodál a zdánlivě nám vůbec nevěnoval pozornost najednou zvedl hlavu, změřil si mě podmračeným pohledem a autoritativně nařídil: „Budeš chodit plavat i se mnou, jasný!?“

Matyáš bezdůvodně kňourá.
já: „Matyášku, proč kňučíš? Můžu pro tebe něco udělat?“
Matýsek: „Jo, bábovku.“

já: „Matyáši, jdi si umýt ruce.“
Matyáš: „Jojo, umejt ruce a nahlav.“
já: „Co to je nahlav???“
Matyáš: „To je anglicky hlava.“

Matýsek asi týden před Vánoci (zcela bez kontextu): „Já chci mít k Vánocům novej domov.“

Jdeme po ulici a Matyášek ukazuje na špatně zaparkovanou Felicii: „Toto vozidlo stojí důsledně na chodníku.“

Matyášek nechce Barborce vrátit hopsacího koníka. Když se Barča nepřestává dožadovat své hračky, začne Matyáš zuřivě gestikulovat, ukazuje si jednou rukou na druhou a vysvětluje: „Barunko, až tahle ručička dojde sem, tak ti ho vrátím.“

Mějte krásný Nový rok!!!

Příspěvek byl publikován v rubrice Co přinesl den, Matyášek. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Matyáškova hlásná trouba – 2. díl

  1. MARKI napsal:

    Alinko, ty taky …. hlavně šťastný a veselý … i když jak tak čtu Matyáškovy „hlášky“ tak je u vás veselo až, až ….. Marki

  2. Sedmi napsal:

    Napodobne 😀

  3. Lenka napsal:

    Vozidlo stojící důsledně na chodníku mě opravdu rozesmálo 😀 Děkuji!

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

