A ještě jeden knižní … aneb Řádění shopaholikovo

Co byste čekali, že se stane, když je vyhlášen Den knih bez DPH? No co asi, shopaholikovi kombinovanému s cvokem, co musí mít všechny knížky doma (jistě, knihovny jsou pěkná věc, ale chápejte – moje je moje), zkrátka hrábne. Sedne k internetu a utratí hromadu peněz. Načež napřed zoufale čeká na email o expedici objednávky a následně stejně zoufale vyhlíží dobrodince v podobě kurýra PPL, který ukončí jeho trápení.

Když se tak KONEČNĚ stane, je v rauši. Nevnímá děti zvědavě asistující při vybalování, zvonící mobil ani mlhavý (byť neodbytný) pocit, že příští tři týdny nebude co jíst. Knížky si vyskládává do komínků, hladí je, čichá k nim, nábožně je prohlíží, rozkládá kolem sebe, mazlí se nimi a těší se, až si to VŠECHNO přečte. Kdybyste ho v tu chvíli zabili, bylo by mu to jedno, protože už poznal, co to je dokonalé štěstí.

moje1

Na čem záleží (Emily Griffin)
Děvčátko Momo a ukradený čas (Michael Ende)
Klub nenapravitelných optimistů (Jean-Michel Guenassia)
Tichý dech (Jan Trachta)
Hvězdy nám nepřály (John Green)
Muži to rádi oblé (Pierre Dukan)
Jak být ženou (Caitlin Moran)
Prorok (Chalíl Džibrán)
Neumělcům života (Marek Vácha)
Zvláštní smutek citronového koláče (Aimee Bender)
Babičko, vyprávěj / Dědečku, vyprávěj (Monika Kopřivová)
Víme, co jíme (Lenka Žák)

moje2

Výchova bez poražených (Thomas Gordon)
Vychováváme děti a rosteme s nimi (Naomi Aldort)

detske1

Slavíme s dětmi svátky (Táňa Smolková)
Chrochtík a Kvikalka na cestě za blýskavým prasátkem (Ester Stará)
Gorilí táta (Marek Ždánský, Markéta Pilátová)
Pipi dlouhá punčocha (Astrid Lindgren)
Ferda mravenec (Ondřej Sekora)
O čertovi (Pavel Čech)

Hodnocení vypadají slibně, tak jsem moooooooc zvědavá. Máte něco z té první várky přečteno? (Rodičovské i dětské mám celkem zmapované.)

PS: A manželovi ani muk, jo ;).

Příspěvek byl publikován v rubrice Zápisky laskavého čtenáře. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na A ještě jeden knižní … aneb Řádění shopaholikovo

  1. Sedmi napsal:

    Chápu… já být v ČR… 😀
    Jsem zvědavá, jak se ti bude líbit Momo. Tváří se to jako knížka pro děti, ale…
    O Klubu optimistů jsem slyšela, nečetla, totéž Citronový koláč… tak pak dej vědět 🙂

  2. avespasseri napsal:

    Já takhle řádím v té knihovně… domů ty knížky už dávno nepotřebuju… ale když ty jsi zvyklá z domu na ty hory knih… :-)))
    Já jsem z toho všeho kromě Pipi (a tu zrovna nemusím) četla jen Proroka. Zato několikrát, česky i anglicky, a naprosto ho zbožňuju 🙂

    • Alinka napsal:

      No prave, my meli doma vzdycky plnou knihovnu. Mamka ma v byte jeden pokoj jako pracovnu a v podstate tam ma jen psaci stul a pak jen knihovnu podel vsech zdi. Pochopitelne preplnenou. Knizky ma vsude. Ja se snazim ty, ktere mi neprirostly k srdci posilat dal do antikvariatu, at se mi tady nehromadej.

Budu moc ráda, za veškeré Vaše náměty a připomínky

